6.2.07

Mp3 Shqip mix



2 Farm - Deputeti

2 Farm - Shpirt Pa Jete

2 Po 2 - Heroina

7 Me 7 - Qielli

2 Die 4 - Sot Ka Nga Te Gjitha




Aleksander Gjoka - I verber nen diell

Aleksander Gjoka - Dite Dimri

Aleksander Gjoka - Paqe Vetvetes

Ardit Gjebrea - Se te kam shpirt

Ardit Gjebrea - Ti nuk ke me ndjenja

Anita Bitri - Bijes sime

Anita Bitri - Nostalgjia

Ariela Krasniqi - Kur me vjen burri nga stani


Artan Kola - Nata e fundit

Artan Kola - Ne dashurine tende kam besuar

Altin Sulku - Fryn ere ne shpirtin tim

Adelina Ismajli - Edhe Kete Nate

Adelina - Mos me ndal

Adnan Bala - N'syte e tu dua te vdes

Adnan Bala - Kacurrelat e Tu

Alma Velaj & Adnan Bala - Porsi ty


Altin Shira - Dashuroj tjeter zemer

Altin Shira - Kam nje djale ne Gjermani

Altin Sulku - Opa dridhe shtatin

Andi Shkoza - Per ty e dashur

Artan Xhija - Dua nenen

Artiola Toska - Mos Me Pyet

Artiola Toska & Sinan Hoxha - O Mor Djal i Ri


Aurora - Me mungon ti

Azem Hasrama - Dashuri e vjeter

ADX - Virusi ADX

Adelina Pireva - Dashurine Ta Fala

Adelina Pireva - Ishte Nje Dashuri

Afrim Iseni - Suzana

Afrim Muciqi - Dadusha


Afrim Muciqi - Ku Je Sonte Ti

Akrepi & Dirty Filter - Xhoana

Albi & Eri - Thjesht Une Dhe Ti

Aleksander Gjelaj - Te Takova

Alma Bektashi - Hajde Hajde Djalo

Alma Gashi - Jo Jo Nuk Gabova


Anila Nimani - Digjesh Zjarr

Ardjan Trebicka - O Yll i Bukur

Ardjan Trebicka - Trendafile

Arta Bajrami - Mos Shko Mos Ik

Aurela Gace - A Kane Uje Ato Burime

Aurela Gace - Zambaku i Bardhe

Aurora - Larg Je Ti


Avni Aliu - Lajmerohu



Bujar Qamili - Kur perendon dielli

Bujar Qamili - Mergimtari

Bujar Qamili - Zera ne fund te detit

Bardhyl Spahja - O shpirt eja tash

Bardhyl Spahja - E Ti Moj Nuse

Bleona Qereti - S'je i pari qe povuan

Blerta Agolli - Une i mjeri


Big Mama - Kot e Kot.mp3

Bojken Lako - Perse

Bojken Lako - We Dont Care



Crazy Girl - Mes cunave



Dava Gjergji & Kadri Ismaili - O mor djale i ri


Dava Gjergji - Mos me digj si flaka

Dida - Cela - Kovaci - Mos t'harrojme jemi shqiptare

Dida - Cela - Kovaci - Rane n'Mirdite 3 kapedana

Daniela Camaj - Erdhi vera te shkojme ne Malesi

Denada - Me Ty Prane

Djemte e Detit - Kohe Pa Ty

Donika Gashi - Ndize Zemren Time



Eli Fara - Sonate


Ervin Bushati & Bujar Qamili - Fort per ty nuk po ma ndie

Ervin Bushati & Artiola Toska - Ikni mor shejtana

Ermira Babaliu - Gjithmone prane teje kalova

Evgjeni Culli - Kendojne 6 bilbila

Elida Bardhi - Esmero

Elita 5 - Fat ne fatkeqesi


Enikileda Deda - Kthehu

Eglantina Toska - Femra fut shejtanin ne shishe

Erjon Korini - Celulari

Ervis Bixi - Shpirti im

Edona Llalloshi - Simpatia

Eli Fara - Kur Nata Korcen e Mbulon

Elinara Shehu - Shume Urime Per Mua

Eliza - Me Ritem Do Te Vallzoj


Eliza - Ti Po Shkon

Eranda Libohova - Buzet Me Ishin Thare

Ermira Babaliu - Eja

Evis Mula - Java Mbaroi



Fatjeta Barbullushi - Kur une te du

Fatos Xhaferi - Te erdha mbreme ne dritare

Fatmir Dule - Urome Baba Urome


Fatmira Brecani -

Festim Avdia - Cigane

Fisniket - Kur Te Vije Pleqeria

Fisniket - Mos Pyet Me

Fran Vulaj - Shume Te Mallkova Ty Mergim



Gjeto Luca - Gjithcka te dhurova

Grupi Tepelenes - Cobanke

GBani - Ky Eshte Stili Im


GMCD Feat Imagjinata - Atmosfere

Ganimete Jashinica - Te Lutem Lajmerohu

Gazi - Ne Prishtine

Genc Muhja - Dashuroj Tjeter Zemer

Gent Pjetri - Brezi Djegur

Geta - Me Ngat Meje

Gezim Nika - Kenge Dasme

Gezim Nika - Mergimtari


Gezim Nika - Po Kendoj

Gili - Shah Mat

Gili - Ti Harrove

Gjyste Vulaj - Cka Ka Djali

Gjyste Vulaj - Jam e Embel Si Sheqer

Gjyste Vulaj - Me Lejo Te Te Puth Nje Here

Gladis - Larg Kesaj Nate




Hane Nikprelaj - Xhelozia

Hareja - Vetem 5 Minuta

Hija e Jetes - Sa Lezet



Ilir Shaqiri - Dashuria Qiellin Ka Cati

Ilir Shaqiri - Moj e Rritur Ne Kosove

JJ Gangsta Dogg - Identity


Jorgo Naci - Nga Ta Hodha Sevadane

Ice Boy - Pica e nxehte

Ice Boy - Vetem per nje puthje

Inis & Ingrid Gjoni - Une mbremjes ja shova yjet

Irini Qirjako - Qe diten qe vdiqe



Ketjana - Tash Ti Je Larguar


Kooperativa - Asocimi Vend Numero



Jehona Labe - Ne preher te kenges

Julka - Egzistoj



Luis Ejlli - Zjarr e ftohte

Lindon Camaj - Mos me thuaj

Lindon Camaj & Leke Dedvukaj - Vallja e madhe

Leonora Poloska - Asnje sekonde


Luan Rrapushi - 2 Dele 300 pare

Leonora Jakupi - Nuk Eshte Koha Per Fjale

Leonora Jakupi - Te Premtova

Liria Dedvukaj - Bukurosh Malesor

Liria Dedvukaj - Sa Here Kaloj Tuzin



Mario - Me la cika pa gjume

Mimoza Abedini - Hidhi syte per nje tjeter


Mimoza Abedini - Hajde Nuse

Marjol Rrapaj - Vajze me pretendime

Mehdi Zena - Harapciu

Mister - Nuk eshte nje babilon

Nazif Cela - Udhe e mbare o djemte e mi

Nik Rama - Moj e mire ne ato shpate

Misin Rogova - Keto vajza zeshkane

Misin Rogova - Kur ta kujtosh Kosoven


Mad Lion & Arta Bajrami - Shpresa

Marigona - Ajshe

Marigona - Sonte

Marin Janco - Mbas Erresires

MasterD - Se Njihja Jeten

Meda - Ne Zemren Time

Memi - Duro Duro Djalo


Merita Halili - Te Vogel Te Desha

Merita Halili - Trandafilin Kur Ta Dhash

Mhill Cuni - Ne Pranvere Kur u Shkri Bora

Mihrije Braha - Eja

Mimoza Ahmeti - Djale i Magjepsur

Mimoza Mustafa - Terri Me Kafshon

Mimoza Mustafa - Vjeshta

Mimoza Shkodra - Jeta S'eshte Matematike


Minela - Shoqja Ime

Money Feat Duda - Cohu Shqiptari

Motrat Libohova - Shtegtimi



Naim Krasniqi - O shpirt O drite

Naim Krasniqi - Shiu i Veres



Petrit Lulo - Bilbil kur kendon qysh thua

Parashqevi Simaku - Oj zogo


Pleqte e Krujes - M'kane than shoqet mrame

Produkt 28 - Loja 2

Piratet - E ti Moj Nuse



Ritmi i Rruges - Kush ka faj

Rozana Radi - Jepi gaz

Rovena Stefa - Me Kapele Karrocieri

Redon Makashi - Cme ndodh pa ty


Redon Makashi - Lule e Majit

Rudi - 100 % Shqiptar

Remi - Djal Me Fakultet

Remi - Lamtumire

Remzie Osmani - Nuk e Di Se Ku Ke Ikur



Silva Gunbardhi - Plaku Plaka

Sabian - Binjaket

Sabri Fejzullahu - Cika e Ulpianes


Sabri Fejzullahu - Une te dua ashtu sic je

Salaria - Laberi

Shkelqim Kola - Keta syte e tu

Shkelqim Kola - Pranvera e fundit

Shpetim Levendi - Aurela

Skender Xhafa - Vetmi ne Londer

Smail Puraj - Sa larg me ke

Smail Puraj - Ti po shkon

Sami Kallmi - Me Telefono


Sami Kallmi - Per Nje Vajze Me Ka Zan Maraku

Sami Kallmi - Per Nje Vajze Te Bukur

Sefe Duraj - Ne Zemer Te Ruaj

Sefe Duraj - Te kam Prit Por Ti Nuk Erdhe

Selami Kolonja - Moj e Mire

Selami Kolonja - Per Ty Kendoj

Sh. Fejza - Sh. Behluli - R. Osmani - Potpuri

Shkumbin Kryeziu - Te Kerkoj


Sinan Vllasaliu - Ik Ma Shpejt

Sinan Vllasaliu - Tash Po Bie Shi

Skifter Etemi - Ce Grise Shamine

Skifter Etemi - Me Martoi Neneja

Soni - Djemte Me Ngacmojne

Spaya - Si Cdo Femer

Stine & Albi - Lady Lady

Sunaj Raimi - Lulja E Kujtimit


Sweet Company - Spot Emocional



The Dreams - Iken larg

Thoma Zarka - Hajde moj cupe

TNT - 200 Dite

Tempulli G - E Humba Nje

Thoma Loli - Kenga e Bilbilit



Vjollca Luka - Dashuria Shuhet

Valbona Peraj - Dua Te Me Duash


Vellezerit Aliu - Puthjet Tona

Vellezerit Aliu - Xhejlane

Vellezerit Curri -Kenge Dasme Permetare

Vitore Matoshi - N'ty Nuk Jam Marak

Vagabondi - Ashtu sic eshte ta them



West Side Family - Mesazh

WNC - Pse



Xheki - Je e para dhe e fundit


Xheki - Ne Ditelindjen Tende

Xheni - Laramane

Xheza - Fat i Zi

Xheza - Zeshkane Me Sy Te Zi



Zef Beka - O Moj Pare

Zef Beka - Merre Rrugen Kadale - Kadale

Zaim Merkulaj - Simpatike Je


Zaim Hasrama - Sekrete dashurie

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home