7.2.07

Mp3 Shqip 8

Flora GashiDjalë si ti s dua të takoj

Genjeshtari

Këng dasmash

Këng dasmash 1

Merre zemren time

Mos harro


Mos mendo me mu me lujt

Nuk më meriton

Për ty nuk jetoj

Të dua



Kolazh 2006

Araniti Drita Xheza Fahrije


Leka Pandora Xheza Mimoza Gazi



Meda - Nuk mendoj

Sinan Vllasaliu -Ti me je si nji pik loti

Vjollca Haxhiu -Sdua me u nda



Vllëzrit Aliu -Potpuri




Medi

e pa bes

Fëllenz e Malit

Kush të ka rejt

Lejlan



lule qenka qel Pranver


Nurie,Nurie

Tallava sonte kendohet

Vajz beqare,vajz syzez



ZICO 3 GOLD

01 Zico Gold

02 Zico Gold


03 Zico Gold

04 Zico Gold

05 Zico Gold

06 Zico Gold

07 Zico Gold

08 Zico Gold


09 Zico Gold

10 Zico Gold

11 Zico Gold

12 Zico Gold





Xhemil Saliu - Luj moj kosovare

01.Luj_luj Kosovare


02.Shum qenke merzit

03.Ende para sysh

04.Prit prit

05.Du met mar

06.Mos ja mbaj shumë nalt

07.Mos kërko


08.Mos qo inat

09.Ka niset dasma

10.Moj katile

11.Kur luhet qyqek





Florimi & Ardiani - Tallava


Florimi & Ardiani 01

Florimi & Ardiani 02

Florimi & Ardiani 03

Florimi & Ardiani 04


Florimi & Ardiani 05

Florimi & Ardiani 06

Florimi & Ardiani 07

Florimi & Ardiani 09






Aziz Murati - Nje unaze

01 rrang e dang

02 gurbeti

03 niset kenga

04 luj syzez

05 moj e poshter




06 qun ore qun

07 hajde sonte

08 mke dhan fjal

09 - Një mi herë (Moj Katile)

10 - Një Unazë






Afrim Muçiqi - Live

Afrim Muciqi - L&I Company & Yjet

Hyni gjith ne valle - Sot flamuri po valon

Luj luj Prishtinase - Fike kalle

Luje vallen luje - Nen hije te lisit

Lujma, Lujma


Sonte e kallem krejt - Ku je kan moj qik

U knaqem u knaqem

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home