6.2.07

Muzike Shqip

Kenga Magjike 2003

Shpat Kasapi - Pran tejeDownload

Huej De El Sajd - NderroDownload

Julian Lekocaj - SonteDownload


Evis Mula - Te dua tyDownload

Ernisi & Albani - Me degjoDownload

Pegi Xhani - Kerko me shumeDownload

Arberie Hadergjonaj - Ti nuk jeDownload

Fitnete Tuda - Si muzikaDownload


Valmira Katana - Gjurme te perjetshmeDownload

Gjergj Jorgangji - Kujt ti lutemDownload

Udha e Shkambit - Vetem per tyDownload

Mimoza Ahmeti - Arti i jetes ne vetmiDownload

No Trust - LuftoDownload

Guximtar Rushani - Ta them kush jeDownload


Ledina Celo - Te dua se je tiDownload

Kujtim Prodani - I m from TiranaDownload

Alketa & Flori - Merrme te fundit nateDownload

Saimir Cili - I harruariDownload

Odeta Katundi - Nese sme njehDownload






Ilir Shaqiri - Kujdes lirine

Ilir Shaqiri - Rrufet e frizajitDownload

Ilir Shaqiri - Tahir mehaDownload

Ilir Shaqiri - Ballendritur i burreriseDownload

Ilir Shaqiri - Gryka e llapushnikutDownload


Ilir Shaqiri - Bardhyl osmaniDownload

Ilir Shaqiri - Ushtar kavajaDownload

Ilir Shaqiri - Dr ShpetimiDownload

Ilir Shaqiri - bekim hyseniDownload

Ilir Shaqiri - Engjujt arbrorDownload

Ilir Shaqiri - Prane lapidaritDownload


Ilir Shaqiri - Ne mes te atdheutDownload

Ilir Shaqiri - Dritqiriri i naimitDownload

Ilir Shaqiri - Nusja e maleveDownload

Ilir Shaqiri - Gjerdani i trimeriseDownload

Ilir Shaqiri - Ilir lushtakuDownload

Ilir Shaqiri - Vllezerit muraneDownload




Tuna

Tuna - Macho manDownload

Tuna - ZhigalloDownload

Tuna - 12 MuajDownload

Tuna - PiromanDownload

Tuna - I heshtur si varrDownload


Tuna - Me duhesh tiDownload

Tuna - Te jetojmDownload

Tuna - Un e diDownload



Sinan Vllasaliu - Lutem

Sinan Vllasaliu - Ik me shpejteDownload

Sinan Vllasaliu - Guri i nenesDownload


Sinan Vllasaliu - AvanturisteDownload

Sinan Vllasaliu - Bija imeDownload

Sinan Vllasaliu - Luje luje ti ate belDownload

Sinan Vllasaliu - Edhe e bukur edhe tradhetareDownload

Sinan Vllasaliu - Agu i dritesDownload

Sinan Vllasaliu - Harroj genjeshtratDownload


Sinan Vllasaliu - Si dikurDownload

Sinan Vllasaliu - DonaDownload

Sinan Vllasaliu - LutemDownload



Per ju Dasmore

09 Lori PotpuriDownload

04 Shkurtja,Shyhretja,Didi PotpuriDownload


01 Sinan Vllasaliu Dil te kroni cucoDownload

05 Dani & Afrimi Tufa tufaDownload

02 Lumja Hajde me shuplakDownload

07 Aziz Murati Kur dola te kroniDownload

06 Xheza Fluturoj dallëndyshjaDownload


03 Dani & Afrimi Kur e lujm na shotenDownload



Muharrem Ahmeti - Kthehu Leonore

1 Download

7 Download

2 Download


3 Download

8 Download

6 Download

4 Download

5 Download



Naim Abazi - Mihrije Braha


Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-08Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-05Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-01Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-07Download


Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-09Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-03Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-04Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-12Download


Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-13Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-06Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-02Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-10Download


Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-11Download

Naim Abazi & Mihrije Braha 2003 - Track-14Download

Ganimete Abazi - GANJA

Fisi -Ganimete Abazi- TradhtiaDownload

Fisi -Ganimete Abazi- IdiotiDownload


Fisi -Ganimete Abazi- Drita e syveDownload

Fisi -Ganimete Abazi- Pse u ndameDownload

Fisi -Ganimete Abazi- Nuk e diDownload

Fisi -Ganimete Abazi- Jo JoDownload

Fisi -Ganimete Abazi- E HumburDownload

Fisi -Ganimete Abazi- Era e harrimitDownload


Fisi -Ganimete Abazi- Dashurija e VertetDownload

Fisi -Ganimete Abazi- Mire u PafshimDownload

Aurela-Gace - Tundu bejke



Nusret Muqiqi CORONA

Lumi ju qe pritniDownload

E imja jeDownload


Hajde me shuplakDownload

Hajde hyn ne valleDownload



DANI - 30 Vjet me Ju

Dy te dashura - Prit edhe pakDownload

N`qarshi t`vogelDownload

Dil ne penxhere - Hajde rrushi i PejesDownload


Lulja prej lules - Ty te vrafte perendiaDownload

Hajde shote mashallah - Per ty goten du me thyDownload TradhtareDownload

N`drasse tvekutDownload

Moj Hatixhe - Raki e loteDownload

Vallja e RugovesDownload


Krisi pushka - Destan beguDownload

Moj e mira kaplushkuqeDownload

Pasi pa ty smund tjetoj - Kur i mbusha 20 vjetDownload

Te dugaja e re - Dola n`penxhereDownload







Xheki - Vetem ti


Xheki - A vjen ditaDownload

Xheki - Drite per ty terr per muaDownload

Xheki - Vetem tiDownload

Xheki - Pse spo mundem te harrojDownload

Xheki - VloraDownload

Xheki - Ka edhe me keqDownload


Xheki - Pa tyDownload

Xheki - Vec me tyDownload

Xheki - Digjem shkriemDownload

Xheki - A mjafton nje jeteDownload

Xheki - A e dinDownload

Xheki - Kush u qu peshe nga me e miraDownload




Dj Mali

Track-02Download

Track-06Download

Track-07Download

Track-03Download

Track-08Download


Alma Gashi - nga Dj Mali 01Download

Track-05Download

Track-04Download



Zyber Avdiu - 100 nete e 100 dite

Zyber Avdiu - Hajde moj melaqeDownload

Zyber Avdiu - E di se gabonDownload


Zyber Avdiu - 100 nete e 100 diteDownload

Zyber Avdiu - E vogel je per sevdaDownload

Zyber Avdiu - Hajde o llokumDownload

Zyber Avdiu - M'ka qu leter mu dashniaDownload

Zyber Avdiu - Hiq mos keni gajleDownload

Zyber Avdiu - Harroje tiDownload




Afrim Muqiqi - U knaqem u knaqem - LIVE

Afrim Muciqi - L&I Company & YjetDownload

Afrim Muciqi - Hyni gjith ne valle - Sot flamuri po valonDownload

Afrim Muciqi - Sonte e kallem krejt - Ku je kan moj qikDownload

Afrim Muciqi - U knaqem u knaqemDownload


Afrim Muciqi - Luj luj Prishtinase - Fike kalleDownload

Afrim Muciqi - Lujma, LujmaDownload

Afrim Muciqi - Luje vallen luje - Nen hije te lisitDownload



Etno Engjujt - Tingulli 3

Tingulli 3 - Aman amanDownload

Tingulli 3 - MustafaDownload


Etno Engjujt - Baki i pestit katDownload

Etno Engjujt - Fuck with meDownload



B.B. Poqi - Sa per fillim

B.B. Poqi - Diku prane shtepise simeDownload

B.B. Poqi - Ti je vetem nje iluzion InstrumentaleDownload

B.B. Poqi - Mendoj per tyDownload


B.B. Poqi - Moj e mira te pojataDownload

B.B. Poqi - QeshuDownload

B.B. Poqi - Ti je vetem nje iluzionDownload

B.B. Poqi - Po ai tip i vjeterDownload

B.B. Poqi - BabillonDownload

B.B. Poqi - S'dua te besojDownload


B.B. Poqi - Kendo me neDownload

B.B. Poqi - Edhe nje nate si kjoDownload



Xeni - Ju kendon zemra

Xeni - Lujma lujma doren mbi doreDownload

Xeni - Mirembrema zoti i shpiseDownload

Xeni - Me agoj ditaDownload


Xeni - Hajde moj sevdaDownload

Xeni - Mori nene rash n hapsaneDownload

Xeni - Zambaku i bardhe kur lulzonDownload

Xeni - Kur nje dite te pasheDownload

Xeni - O kandil garipiDownload

Xeni - Ne sabah bre shpirtDownload


Xeni - Ruju qiko teritDownload

Xeni - ZareDownload

Xeni - Zuna ne kajkDownload

Xeni - Sa defrim sonte do kemDownload

Xeni - Mori gonxhe trendafiliDownload

Xeni - Nje barake me derras t vjetraDownload


Xeni - Me pak bejteDownload



Artiola Toska - Larg syve, Larg zemres

Artiola Toska - Mos me prekDownload

Artiola Toska - Kush ja pa hajrin dashnisDownload

Artiola Toska - Harxhoje parenDownload

Artiola Toska - Ti mor det - populloreDownload


Artiola Toska - Larg syve larg zemresDownload

Artiola Toska - Rrall kam pa ksoj bukurieDownload

Artiola Toska - Syt te njona, ment te tjetraDownload

Artiola Toska - Fol njiher moj statselvi - populloreDownload

Artiola Toska - Ah moj naneDownload

Artiola Toska - Ah capkenDownload


Artiola Toska - Ty mor djal ste duaDownload

Artiola Toska - Jam tu shku me nji rug - populloreDownload



Mega Labia

mega labia - Track 10Download

mega labia - Track 5Download

mega labia - Track 2Download


mega labia - Track 7Download

mega labia - Track 11Download

mega labia - Track 3Download

mega labia - Track 1Download

mega labia - Track 4Download

mega labia - Track 8Download


mega labia - Track 9Download



Fisniket - 20 vjet me ju

05 - FisniketDownload

fisniket Download

09 - FisniketDownload

fisniket - Download


02 - FisniketDownload

01 - FisniketDownload

06 - FisniketDownload

07 - FisniketDownload

04 - FisniketDownload

03 - FisniketDownload


08 - FisniketDownload



TOP LI COMPANY

Leonora Jakupi - Ke kujdes djale p dreqDownload

Dani - Dashuria pa shpreseDownload

Leonora Jakupi - TradhetareDownload

Leonora Jakupi - 1001 NeteDownload


Leonora Poloska - Blete e egerDownload



Dani dhe Afrimi

Yjet me Yje - InstrumentalDownload

Yjet me Yje - Hajde te Vallzojna - Ymeri dhe KadencaDownload

Yjet me Yje - Hajde te kendojna - Kur e lujm na ShotenDownload

Yjet me Yje - Sonte nate e Bukur - Mehmeti dhe ModulDownload


Yjet me Yje - POTPURI...Dani dhe Afrimi Lori dhe NazifjaDownload



Bleona-Qereti

Bleona Qereti - Ky shi a bie edhe per tyDownload

Bleona Qereti - Ca i duam Ca na duanDownload

Bleona Qereti - OboboDownload

Bleona Qereti - EkstravagantjaDownload


Bleona Qereti - Blla blla bllaDownload

Bleona Qereti - NapoloniDownload

Bleona Qereti - Pyes te dashuritDownload

Bleona Qereti - Ik meso so dashurohetDownload

Bleona Qereti - Te dashurojDownload

Bleona Qereti - Quam te vdekurDownload


Bleona Qereti - Do te dua neserDownload

Bleona Qereti - Mi ke te gjithaDownload



Te ndryshme

Albaniacs feat Ekrem GJ Ku t shojm SundojmDownload

Sabriu Fejzullahu dhe Beka - Dy dhembjeDownload

Hija e jetes - Shiko nga kendi imDownload


NEXT_EPISODE_SHQIP :) Download

Albo Holics - KosovesDownload



Ramadan Krasniqi - Dani Ulqin 2004

LIVE ne Ulqin Mix Ramadan KrasniqiDownload

LIVE ne Ulqin Mix2 Ramadan KrasniqiDownload

LIVE ne Ulqin Mix3 Ramadan KrasniqiDownload


LIVE ne Ulqin Mix1 Ramadan KrasniqiDownload

Dashuri e Pashprese Ramadan KrasniqiDownload



Muzike Dashurije

Mariza Ekonomi - Piano E VjeterDownload

Mentor Kurtishi-Jeto se kam vdek per tyDownload

Afrim- Biri imDownload Sabri-Nuk i duaDownload


Dani - Kur ma ktheve shpinenDownload

Antica-WhyDownload

Dani_-Moj TradhtareDownload

InstrumentalDownload

Eneide Tarifa-EndrratDownload

Naser Berisha-BjondinaDownload


Gili & Ardit Stafaj-Ditët e funditDownload

Jeta eshte e shkurt - Rifadije GreicevciDownload

Boom Gang- Qaj per tyDownload

Mariza Ekonomi - TregomeDownload

Ganja-Sonte_ne_u_NdahemDownload


Duli_Per TYDownload Dani-Mastro me ViolinDownload



Ardit Gjebrea - Ja ku jam

ja ku jamDownload hapat e funditDownload

kur te jesh merzitur shumeDownload

CmenduriDownload


te dua (duet me Inva Mula)Download

jo meDownload

shume te kam dashur por...Download

hijet (me dr. Flori)Download

bota imeDownload

se te kam shpirtDownload


ti nuk ke me ndjenjaDownload

kur braktis ate qe doDownload

flas me henenDownload

havaleDownload



Gjyste Vulaj 100 %

Gjyste Vulaj - Une qyqet po vallezojDownload


Gjyste Vulaj - Sben keshtuDownload

Gjyste Vulaj - Kush po vuaneDownload

Gjyste Vulaj - Nare me korreDownload

Gjyste Vulaj - 100Download

Gjyste Vulaj - LavderaniDownload

Gjyste Vulaj - Po lujne qikatDownload


Gjyste Vulaj - Shuj shuj zemerDownload

Gjyste Vulaj - Ti nuk je fajtorDownload

Gjyste Vulaj - Ndarsmen toneDownload



Ziko 5

Zico - Track 11Download

Zico - Track 4Download


Zico - Track 8Download

Zico - Track 12Download

Zico - Track 3Download

Zico - Track 1Download

Zico - Track 2Download

Zico - Track 7Download


Zico - Track 6Download

Zico - Track 5Download

Zico - Track 9Download

Zico - Track 10Download



Fadil Krasniqi

03 - Njehre zemren ta lendovaDownload


05 - Je e bukur si nje luleDownload

10 - Gezim kane yjet e natesDownload

07 - Dashuri dhe helmDownload

09 - Nje djale kisha me iku ne gurbetDownload

04 - Vetem ty te kamDownload

01 - Je fati qe kerkojDownload


02 - Dashurine ta kam faleDownload

06 - Goce e bukurme

lezetDownload

Shehribane Mema dhe Besarta Krasniqi100Download

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home